Wysyłkawysyłamy zamówienie w ciągu 24h!
DostawaDarmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 200 zł
Zwrotmasz 30 dni na wymianę lub zwrot

Wymiany i zwroty

Koszty wysyłki 1. Zaloguj się
Koszty wysyłki 2. Wybierz produkt
Koszty wysyłki 3. Przygotuj paczkę
Koszty wysyłki 4. Wyślij przesyłkę
Koszty wysyłki 5. Otrzymaj zwrot

ZWROT
Check mark Zasady zwrotu:
● na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, ● produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach, ● zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych, ● zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś), ● zwracane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.
Check mark Zwrot można zrealizować:
online: za pomocą panelu Zwrotów; zaloguj się na konto lub skorzystaj z linku w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj zgodnie ze wskazówkami, tradycyjnie: uzupełnij formularz zwrotu, który był zawarty w przesyłce, spakuj produkty w oryginalne opakowania.
Check mark Koszt zwrotu:
online: przy generowaniu zwrotu z poziomu konta na naszym sklepie, pobrana zostanie opłata w wysokości 9zł na etykietę zwrotną. Opłata zostanie odjęta od całkowitej kwoty do zwrotu, tradycyjnie: sam decydujesz w jakiej formie nadasz zwrot:
sposób nadania jest dowolny Pamiętaj, że przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Check mark Dodatkowe uwagi:
● o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności poinformujemy Cię osobnymi wiadomościami SMS lub e-mail, ● w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, razem z przelewem zwrotnym za odesłany towar, otrzymujesz również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.

WYMIANA
Check mark Zasady wymiany:
● na wymianę produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, ● produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach, ● wymieniane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń, ● jeśli zdarzy się, że wyjątkowo otrzymasz produkt z wadą, masz zawsze możliwość wymiany – szczegóły w zakładce "Reklamacje", ● aby ułatwić i przyspieszyć wymianę, po prostu dokonaj zwrotu zamówionego towaru i złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wówczas wybrane przez Ciebie produkty.

REKLAMACJA
Check mark Zasady reklamacji:
● sklep ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną(rękojmia), ● sklep odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi, ● jeżeli Towar otrzymany ma wadę, klient ma możliwość złożenia reklamacji, ● jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu. W przypadku płatności przy odbiorze konieczne jest podanie numeru konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot, ● w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji, ● najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z bezpośredniego kontaktu z Obsługą Klienta.
Check mark Dodatkowe uwagi:
● wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji, ● jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
Adres zwrotu/reklamacji: BUGO ul. Warszawska 7 98-400 Wieruszów
Zaufane Opinie IdoSell
4.83 / 5.00 10623 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-01-29
Bardzo szybka realizacja zamówienia a buty przepiękne
2023-01-25
Solidna,grzeczna
pixel