Koszty i sposoby wysyłki


_______________________________________________________
Nasze towary wysyłamy WYŁĄCZNIE do Polski. Oto wybrane sposoby dostawy zamówienia:
PRZESYŁKA KURIERSKA DPD
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 11,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
PRZESYŁKA KURIERSKA DPD - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 14,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
PRZESYŁKA KURIERSKA GLS
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 12,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
PRZESYŁKA KURIERSKA GLS - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 15,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
PACZKOMATY INPOST
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 10,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
ODBIÓR W PUNKCIE - DPD Pickup (TYLKO PRZEDPŁATA)
(odbiór zamówienia w wybranym punkcie)
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 9,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
ODBIÓR W PUNKCIE - Poczta
(odbiór zamówienia w Placówce Poczty Polskiej, Kiosku RUCH, stacji ORLEN lub Żabce)
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 14,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł
ODBIÓR W PUNKCIE - Poczta - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
(odbiór zamówienia w Placówce Poczty Polskiej, Kiosku RUCH, stacji ORLEN lub Żabce)
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 16,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 16,90 zł

○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 11,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 14,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 12,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 15,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

(Mapa wszystkich punktów: LINK)
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 10,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

(odbiór zamówienia w wybranym punkcie)
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 9,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

(odbiór zamówienia w Placówce Poczty Polskiej, Kiosku RUCH, stacji ORLEN lub Żabce)
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 14,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

(odbiór zamówienia w Placówce Poczty Polskiej, Kiosku RUCH, stacji ORLEN lub Żabce)
○ Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 16,90 zł
○ Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 16,90 zł
_______________________________________________________
Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy:
Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
W przypadku dostawy kurierem Inpost lub Pocztex nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów.
Największy BOX w Paczkomacie mieści maksymalnie 3-4 pary obuwia.
Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana.
Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria.
Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.
Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego kuriera.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu,
paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.
Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku wyboru Paczkomatu zostaną Państwo poinformowani
SMSem i mailem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa punktu.
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem! W razie uszkodzenia podczas transportu
prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską i podać numer przesyłki:
Inpost: https://twoj.inpost.pl/pl/kontakt/skontaktuj-sie-z-nami
Poczta: https://www.poczta-polska.pl/kontakt/

W przypadku dostawy kurierem Inpost lub Pocztex nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów.
Największy BOX w Paczkomacie mieści maksymalnie 3-4 pary obuwia.
Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana.
Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria.
Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.
Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego kuriera.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu,
paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku wyboru Paczkomatu zostaną Państwo poinformowani
SMSem i mailem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa punktu.
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem! W razie uszkodzenia podczas transportu
prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Najprościej skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską i podać numer przesyłki:
Inpost: https://twoj.inpost.pl/pl/kontakt/skontaktuj-sie-z-nami
Poczta: https://www.poczta-polska.pl/kontakt/