Koszty i sposoby wysyłki
Nasze towary wysyłamy WYŁĄCZNIE do Polski. Oto wybrane sposoby dostawy zamówienia:
PRZESYŁKA KURIERSKA InPost
➤ Zamówienie poniżej 250 zł - koszt 12,90
zł
➤ Zamówienie powyżej 250 zł - koszt 0 zł
PRZESYŁKA KURIERSKA InPost - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
➤ Zamówienie poniżej 250 zł - koszt 14,90
zł
➤ Zamówienie powyżej 250 zł - koszt 14,90 zł
PACZKOMATY INPOST
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
➤ Zamówienie poniżej 250 zł - koszt 12,90
zł
➤ Zamówienie powyżej 250 zł - koszt 0 zł
PACZKOMATY INPOST POBRANIE
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
➤ Zamówienie poniżej 250 zł - koszt 14,90
zł
➤ Zamówienie powyżej 250 zł - koszt 14,90 zł
Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy:
Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
W przypadku dostawy kurierem Inpost lub Pocztex nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów.
Największy BOX w Paczkomacie mieści maksymalnie 3-4 pary obuwia.
Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana.
Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria.
Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.
Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego kuriera.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu,
paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.
Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku wyboru Paczkomatu zostaną Państwo poinformowani
SMSem i mailem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa punktu.
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem! W razie uszkodzenia podczas transportu
prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską i podać numer przesyłki:
Inpost: ➤ LINK