Wysyłkawysyłamy zamówienie w ciągu 24h!
DostawaDarmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 200 zł
Zwrotmasz 30 dni na wymianę lub zwrot

Wymiana i zwroty

Jak to działa?
1. Zaloguj się do panelu
2. Wybierz produkt i powód odesłania
3. Przygotuj paczkę
4. Wyślij przesyłkę
5. Otrzymaj zwrot pieniędzy
Ważne informacje
Zasady zwrotu:
  • na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty),
  • zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych,
  • zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś),
  • zwracane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.
Zwrot można zrealizować:
  • online, za pomocą panelu Zwrotów:
    zaloguj się na konto lub skorzystaj z linku z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj zgodnie ze wskazówkami.
  • tradycyjnie:
    uzupełnij formularz zwrotu, który był zawarty w przesyłce, spakuj produkty w oryginalne opakowania.
Zwrot towaru zrealizujesz:
1) tradycyjnie:
w cenach regularnych przewoźników:
niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie, sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot, zapłacisz stawki standardowe na rynku.
Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
2) w atrakcyjnej cenie specjalnie dla naszych klientów:
przysługuje niezależnie od tego, która firma doręczyła zamówienie, płacisz tylko 9 zł za paczkę zwrotną, nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu! 9 zł zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty.
Jeśli wybierzesz taką formę, zwrot zrealizujesz:
  • paczkomatem InPost, w dowolnej chwili:
    wystarczy zarejestrować zwrot w panelu online i skorzystać z otrzymanego kodu nadania, masz 72 h na nadanie paczki.
Formularz zwrotu:
  • nie jest wymagany dla zwrotów realizowanych za pomocą formularza online, najważniejsze jest wysłanie produktów w ich oryginalnych opakowaniach, tj. pudełku na buty. Jeśli nie masz oryginalnego opakowania, zapakuj w dowolny kartonik.
  • jest niezbędny, jeśli nie możesz dokonać zwrotu online, wypełnij formularz zamieszczony w przesyłce lub wydrukuj go (przykładowy formularz znajdziesz tutaj) (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie).
Adres do zwrotu:
BUTOSKLEP
ul. Warszawska 7
98-400 Wieruszów
Dodatkowe uwagi:
  • o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności poinformujemy Cię osobnymi wiadomościami SMS lub e-mail,
  • w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, razem z przelewem zwrotnym za odesłany towar, otrzymujesz również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia. ​Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
Zasady reklamacji:
  • BUTOSKLEP MATEUSZ MOŚ ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę:
    • fizyczną
    • lub prawną (rękojmia);
  • BUTOSKLEP MATEUSZ MOŚ odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi;
  • jeżeli Towar otrzymany ma wadę, klient ma możliwość złożenia reklamacji;
  • jeśli reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie, zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu. ​W przypadku płatności przy odbiorze konieczne jest podanie numeru konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot.​
  • w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji;
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie bezpośredni kontakt z Obsługą Klienta;

Reklamacje - Produkt nowy

  • sporadycznie może się zdarzyć, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem. W tym przypadku możesz dokonać wymiany lub bezpłatnie odesłać towar.
  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest bezpośredni kontakt z Obsługą Klienta;
Ważne!
  • w przypadku reklamacji, niezbędne jest oryginalne opakowanie; jeśli go nie posiadasz, włóż do pudełka uzupełniony formularz reklamacyjny;
  • przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej;
  • sklep nie przejmuje paczek wysyłanych za pobraniem.
Formularz reklamacyjny:
  • przykładowy formularz reklamacyjny znajdziesz tu (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie);
Adres do odesłania reklamacji:
BUTOSKLEP
Warszawska 7
98-400 Wieruszów
Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
Dodatkowe uwagi:
  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.

Reklamacje - Produkt używany

  • najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest bezpośredni kontakt z Obsługą Klienta;
  • wszystkie zgłoszenia będą rozpatrzone przez Dział Reklamacyjny, który poinformuje Cię drogą mailową o dalszych etapach;
  • w razie problemów lub zapytań, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wskazówki dotyczące zdjęć:
  • maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5MB;
  • jeżeli reklamacja dotyczy obuwia, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości;
  • jeśli reklamacją dotyczy innego produktu, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdęcie przedstawiające produkt w całości.
Formularz reklamacyjny:
  • przykładowy formularz reklamacyjny znajdziesz tu (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie);
Dodatkowe uwagi:
  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
Zasady wymiany:
  • na wymianę produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty),
  • wymieniane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń,
  • jeśli zdarzy się, że wyjątkowo otrzymasz produkt z wadą, masz zawsze możliwość wymiany – szczegóły w zakładce „Reklamacje”​
  • aby ułatwić i przyspieszyć wymianę, po prostu dokonaj zwrotu zamówionego towaru i złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wówczas wybrane przez Ciebie produkty
    Opłać nowe zamówienie aby szybciej otrzymać wybrane produkty.
Klienci posiadający/nieposiadający konta w sklepie:
  • wymiana polega na zwrocie towaru i następnie na złożeniu nowego zamówienia,
  • produkt można wymienić do woli, nie ma ograniczeń co do modelu i koloru.
Ważne informacje:
  • Wymiana towaru dla klientów zalogowanych/niezalogowanych albo posiadających/nieposiadających konta w sklepie:
    - odbywa się na zasadzie zwrotu towaru i złożenia nowego zamówienia​
  • Formularz zwrotu:
    - można go wydrukować z wiadomości e-mail, potwierdzającej nadanie Twojej przesyłki lub pobrać tu (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie);
    - należy go włożyć do paczki.
  • Dodatkowe uwagi:
    - o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz wysyłce nowego produktu poinformujemy Cię SMS-em oraz wiadomością e-mail.
Zaufane Opinie IdoSell
4.82 / 5.00 4896 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-10-21
WSZYSTKO SPRAWNIE. WIADOMOŚCI O REALIZACJI ZAMÓWINIA. I BUCIKI SUPER ;)
2020-10-21
Polecam
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel