Wysyłkawysyłamy zamówienie w ciągu 24h!
DostawaDarmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 200 zł
Zwrotmasz 14 dni na wymianę lub zwrot

Koszty i sposoby wysyłki

arrows1
KOSZTY I FORMY DOSTAWY
Truck1
_______________________________________________________ Zapewniamy naszym wiele możliwości dostawy zamówienia:

Check1 KURIER INPOST
Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 12 zł
Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

Check1 KURIER INPOST - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 16 zł
Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

Check1 PACZKOMATY INPOST - DOSTAWA DO PACZKOMATÓW
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 10,50 zł
Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

Check1 KURIER POCZTEX48 - ODBIÓR W PUNKCIE
(odbiór zamówienia w Placówce Poczty Polskiej, Kiosku RUCH, stacji ORLEN lub Żabce)
Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 8 zł
Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

Check1 KURIER POCZTEX48 - ODBIÓR W PUNKCIE - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
(odbiór zamówienia w Placówce Poczty Polskiej, Kiosku RUCH, stacji ORLEN lub Żabce)
Zamówienie poniżej 200 zł - koszt 14 zł
Zamówienie powyżej 200 zł - koszt 0 zł

UWAGA! Niezależnie od ilości zamówionych par, koszt przesyłki jest jeden (nie dotyczy paczkomatów).

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE
Przesyłki międzynarodowe realizujemy za pośrednictwem firmy DPDlub Poczty Polskiej
jedynie po wpłacie na konto.
Szczegółowy cennik dostaw znajduje się tutaj: CENNIK

INTERNATIONAL SHIPPINGS
International shippings are sending by GLS company or
Polish Post only after prepayment on account.
Detailed price list is under link: PRICE LIST
_______________________________________________________ Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy:

Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
W przypadku dostawy kurierem Inpost lub Pocztex nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów.
Największy BOX w Paczkomacie mieści maksymalnie 3-4 pary obuwia.

Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana.
Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria.
Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00.
Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego kuriera.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu,
paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.


Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku wyboru Paczkomatu zostaną Państwo poinformowani
SMSem i mailem w momencie,
gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa punktu.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem! W razie uszkodzenia podczas transportu
prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu
szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską i podać numer przesyłki:
Inpost: https://twoj.inpost.pl/pl/kontakt/skontaktuj-sie-z-nami
Poczta: https://www.poczta-polska.pl/kontakt/
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel